HTML

Alex Ulmban

Friss topikok

  • Gogó: Most folytatódik az alexbudapesten.blog.hu ??? Jó lenne :) (2009.07.28. 22:35) Utolsó vizsga
  • Évva: Váóóó, Alex remélem összejön a munka. És várom a 22-t- remélem mihamarabb találkozunk. (2009.07.20. 22:19) Állásjelentés
  • Gogó: Anya azt hitte, erről már letettél. Nem értette, miért nem ér utol telefonon. Volt egy kis hatássz... (2009.07.11. 17:05) Majd
  • fodorvali: Nagyon jó, érdekes kis írás (ez is)! Engem bővebben érdekelne ez a megjegyzés is: "bizonyos dolgok... (2009.06.18. 12:17) 1. Esszé - Az német emberekrűl
  • Gogó: Mezítláb buszhoz futás :) (2009.05.25. 18:09) Rettegés és sikolyok a Dunán

Linkblog

Jin és jang

2009.03.13. 14:40 Alal

Mondhatni a napom olyan kétoldalú ma. Jó oldala, hogy sikerült netet csiholni a laptomora, így a koliból még ha nem is, de legalább a suliból tudok rendes billentyűzeten írni (a koliban a 3 internetführerből egy már nem tanul, a másikról tegnap derült ki véletlenül, hogy már szakmai gyakorlatozik Münchenben, a haramdik még nem érkezett meg).

A rossz oldala, hogy érkezett egy idézés a magyar rendőrségtől, hogy márc.17-én jelenjek meg az erzsébeti örsön, vagy ha nem, előállítanak, etc... Úgyhogy most írhatom le nekik, hogy miért is nem tudok menni, meg állíthatom össze az írásbeli vallomásomat a telefonrablásról. Hogy is szokott ez menni? Rég láttam Oscar-gálát...

Először is köszönöm a családomnak, akik akkor is ösztökéltek arra, hogy tegyek feljelentést egy 12e Ft-os telefon miatt, amikor én már feladtam volna. Köszönöm a rendfenntartó erőknek, akik a feljelentést olyan formában fették fel, hogy az nem rájuk tartozna. Köszönöm annak az önkormányzati dolgozónak, aki észrevette a turpisságot (hogy ez nem szabálysértés, hanem rablás), és személyesen kérdezett ki a pontos részletekről, hogy aztán visszaadja az esetet a rendőrségnek, és aki biztosított afelől, hogy nem lesz nekem ezzel már semmi feladatom, nyugodtan utazzak ki, és ne hagyjuk csak úgy elsüllyedni az ügyet. És köszönöm a rendőrségnek, akik most korrigálnák a suta munkájukat! Köszönöm mindenkinek! Nélkületek nem juthattam volna el idáig!

És nem, nem vagyok ideges...

komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://alexulmban.blog.hu/api/trackback/id/tr501000101

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: imagenes preciosas de amor para mi novia 2017.11.05. 12:17:22

G Y E R E K O R O S Z - Tudormanók - gyereknyelvtanulás
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása