HTML

Alex Ulmban

Friss topikok

  • Gogó: Most folytatódik az alexbudapesten.blog.hu ??? Jó lenne :) (2009.07.28. 22:35) Utolsó vizsga
  • Évva: Váóóó, Alex remélem összejön a munka. És várom a 22-t- remélem mihamarabb találkozunk. (2009.07.20. 22:19) Állásjelentés
  • Gogó: Anya azt hitte, erről már letettél. Nem értette, miért nem ér utol telefonon. Volt egy kis hatássz... (2009.07.11. 17:05) Majd
  • fodorvali: Nagyon jó, érdekes kis írás (ez is)! Engem bővebben érdekelne ez a megjegyzés is: "bizonyos dolgok... (2009.06.18. 12:17) 1. Esszé - Az német emberekrűl
  • Gogó: Mezítláb buszhoz futás :) (2009.05.25. 18:09) Rettegés és sikolyok a Dunán

Linkblog

Hangulatjelentes

2009.04.02. 09:41 Alal

Regen irtam, gondoltam, nem artana ujra bejelentkezni. Entschuldigung, de megint sulis geprol irok, ezert nincsenek ekezetek...

Az elmult egy hetben sok minden nem torten, de azert kezdjuk a legelejen. A busz ut, mely elvileg 12 oras, gyakorlatban nem, de csodaval hataros modon a busz gyorsabban ment, mint ahogy az be lett tervezve. Vagy nem is csodaval hataros modon, de ne rohanjunk annyira elore. Talan azzal kellene kezdeni, hogy a busz eleve olyan 40 perces kesessel indult neki a Nepligeti buszallomasrol, de a gyanum szerint mar a Lagymanyosi hid budai hidfojenel behoztuk a lemaradast. Mivel a soforokhoz kozel ultem, hallottam minden szavukat... talan nem kellett volna. Ha a sofor azzal indit, hogy "Ezert utalok kezdeni [a vezetesben], mert ilyenkor kene enni, kavet innom, bevennem a bogyoimat, na meg amugy is... kerlek ad ide a gyogyszerem, abban a kis üvegben van..." Es mikor a tarsa odaadta neki, ugy kapott utana, es olyan (mar-mar kejes) sohajjal elvezte ki a bogyok hatasat, mint ahogy mindenki kedvenc szokimondo doki, Dr. Gregory House szokta a teveben. Nem tudom, hogy ez mar a bogyok hatasa volt, vagy sem, de olyan kellemesen vette be a kanyarokat, hogy csak jegkaparoval tudtuk magunkat lefesziteni az ablakroluvegekrol. Esetleg az jatszhatott kozbe, hogy a Taxi es a Fektelenul cimu filmet vette oktatofilmnek kiskoraban. A kedvencem az volt, hogy magyar szokas szerint csak akkor rakta ki az indexet, amikor a kanyarbol mar kifele jottunk, es nem a kozlekedes tobbi resztvevojenek hangjelzesein csodalkozott, hanem hogy "ezen a szar buszon nem kattan vissza az index!" Persze, ha idoben rakta volna ki... de mindegy, ne akadjunk ki ezen. Talan azon, hogy  Gyorben a Hofeher Jaguart enekelve probalt legyorsulni a lampanal egy Audit. Amugy tanultam is valamit az uton, bovitettem szokincsemet, ugyanis a legegyszerubb karomkodasaban is minimum 2 emberi testresz, 3 fajta szexuälis aktus, egy felsobbrendu leny es egy szulo szerepelt.

Becsi megalloban mar az eloirt idopontban vettuk fel a tovabbi utasokat. Mivel nem voltunk sokan, ezert mindenkinek jutott egy-egy dupla hely. Elvileg. Ugyanis az az ember, aki ugy gondolta, hogy az eros alkoholszagat meg erosebb kolnivel kell alcaznia, azt gondolta, hogy helyjegy hijan nem a felesege melletti helyet valasztja, hanem bepreseli a legnagyobb embert (ez lennek en) ablakhoz. Miutan jol elterpeszkedett az ulesen (es az enyemen), meg kedvesen meg is kert engem, hogy nem lennek-e oly aranyos, es kapcsolnam le az olvaso lampamat, mert nem egy jo alvo. A kovetkezo pihenonel fogtam magamat, es kerestem egy masik helyet. Amugy az ut jo volt, izgalmas, es gyorsabban elment az ido, mint amikor vonaton utaztam.

Azota fontos dolog nem tortent, a heten le kell mar adnom a vegleges orarendemet (mar a mult hetre kertek, mondtam, hogy ez meg nem annyira megoldhato). Sikerult felvennem egy GITA nevu targyat (Geschäftsprozesse und IT-Anwendungen, ha ez mond valakinek valamit), aminek a tematikaja nagyon jo, a diakok tok segitokeszek, es a tanar is olyan erthetoen beszel, hogy egyszeruen tomor-gyonyor, csak... (mindig van egy de, nem? Igaz, most ez egy "csak" volt, nem egy "de"... reszletkerdes) Csak a vizsgazas lesz necces, uganis egy olyan targgyal vizsgaztatnak egyutt, amit en nem tudok, es nem is akarok felvenni. Mindegy, azert meg lefutom a koroket, ez targy nekem kell. Csak megoldjuk a dolgokat... :)

Az uj lakotarsamat is megismertem. Hetfon kikoltozott Manu (akirol kiderult, hogy nem Manu, hanem Manuel, ami mar kicsit nemetesebb hangzasu), kedden bekoltozott Hiko (ejtsd: Häjko) (akinek allitloag akkor is nemet neve van). Neki mar nem olyan tokeletes az angolja, majd a nemetet gyakoroljuk, ki tudja. Viszont van sajat hutoje, amibol egyenesen kovetkezik, hogy a kozos huto meg az enyem lett. Ijja-ijja-oo...

Egyre jobban osszekovacsolodik a nemzetkozi banda is (koszonhetoen a kozos hmm... programoknak), es lassan felderitem a lakokornyezetemet is. Most mar tudom, hol van a hazban a szauna es a bar (mar a csaposokkal is lespanoltam... az ilyen ismeretseg nem art), a helyi BMX parkot is meglatogattam, mint ahogy az osszes konyvtarat is, es mar azt is tudom, melyik hegyen van a Tokajerweg nevezetu utca. Mar csak egy jo gyrosos kene...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alexulmban.blog.hu/api/trackback/id/tr761041278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fodorvali 2009.04.03. 08:58:38

4 perc nevetés, míg olvastam a blogot. Köszi. Közben ezt blog címet találtam a lap szélén. Láttad már?
negyvenes.blog.hu/2009/04/01/el_caminito_del_rey_a_kiraly_osvenye

Reggel elindítottam a szállásfoglalást is.
Millió puszi
süti beállítások módosítása