HTML

Alex Ulmban

Friss topikok

  • Gogó: Most folytatódik az alexbudapesten.blog.hu ??? Jó lenne :) (2009.07.28. 22:35) Utolsó vizsga
  • Évva: Váóóó, Alex remélem összejön a munka. És várom a 22-t- remélem mihamarabb találkozunk. (2009.07.20. 22:19) Állásjelentés
  • Gogó: Anya azt hitte, erről már letettél. Nem értette, miért nem ér utol telefonon. Volt egy kis hatássz... (2009.07.11. 17:05) Majd
  • fodorvali: Nagyon jó, érdekes kis írás (ez is)! Engem bővebben érdekelne ez a megjegyzés is: "bizonyos dolgok... (2009.06.18. 12:17) 1. Esszé - Az német emberekrűl
  • Gogó: Mezítláb buszhoz futás :) (2009.05.25. 18:09) Rettegés és sikolyok a Dunán

Linkblog

Erster Tag

2009.03.07. 11:21 Alal

Szürke, angolos, esős időben zúgnak el az úton az autók. A szobában  csupasz falak, egy asztal, egy ágy, egy kopottas szürkés (ex-fehér?) szőnyeg („ha nem tetszik, akkor csak dobja ki a kukához”). És a csomagok. Egy alak hajol a gép fölé. Gépel. Kicsit megszeppenve. Vagy csak fáradtan? Hajnali fél egykor kelt, hogy megtegye ezt az utat, hátrahagyva szeretteit, barátait (szeretett barátait), szobáját, a megszokott reggeli buszát, a törzshelyén a saját korsóját, a nap-mint-nap látott mosolyokat, a nyelvét, az otthonát. És miért? Hogy megtanuljon egy új(?) nyelvet? Hogy lássa, hogy tanítanak egy felszereltebb iskolában? Hogy megismerjen egy kultúrát? Vagy tán azért, hogy megismerje az elfeledett népét, hogy felkutassa az eddig mélyen elrejtőző énjét? Ki tudja?

Na jó, elég a drámai szövegelésből, kicsit álmos vagyok, fáradt vagyok, és lássatok csodát, ilyen szarokat ontok ki magamból. A lényeg, hogy megérkeztem, alles in ordnung, legalábbis ami az eddigieket illeti.

Mint a fenti írás is sugallta, nagyjából hajnali kettő után indultunk, és fél 11re meg is érkeztünk, végig autósztráda. Az idő elég ramaty, érkezéskor egy kicsit ködös volt (ez itt elég gyakori ilyenkor, asszongyák), aztán meg jó napos, hőmérséklet pulóveres, esetlegesen könnyűdzsekis (szigorúan szubjektív vélemény). Az International Officeban kellett bejelentkeznem, és miközben útbaigazítást kértünk a campusban, kiderült, hogy híres vagyok. Vagyis csak hittem, mint kiderült, pont az egyik nemzetközist sikerült megkérdezni. Gyorsan visszaesett a kidüllesztett mellem. A papírokat megkaptam, eligazítás nagyjából megtörtént, jött a buddy (nem, nem olyan, mint a friend), aki Alexként mutatkozott be. De kiderült, hogy én vagyok az igazi, ő csak egy andere Alex, azaz Alexander. Na mindegy, vele letudtuk az általam anti-deportálási hivatalnak csúfolt okmányirodát, vagy mit, ami kicsit gyorsabban és zökkenő mentesebben ment, mint otthon. („Aaaahh, those magnificent Germans!”).

 

Normal 0 21 false false false HU X-NONE X-NONE

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alexulmban.blog.hu/api/trackback/id/tr47986991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jako03 2009.03.07. 12:07:39

Dann viel Glück für die nächsten Tage, Wochen und Monate.
Papa

fodorvali 2009.03.08. 19:57:24

Helló. Miközben írtad ezt a blogot (és egész úton hazafelé) rengeteget gondoltam (gondoltunk) Rád. Nagyon furcsa nekem is megélni a hirtelen nagyra nőtt földrajzi távolságot. Dehát minden, ami történik velünk ilyen vegyes: van benne jó is,van benne rossz is. Büszke is vagyok Rád, hogy ott lehetsz ahol vagy, de persze nagyon hiányzol. Igyekezzünk a jó oldalát nézni, és abból minél többet megélni, átélni. Lélekben pedig azzal vagyunk együtt, akivel akarunk. Millió puszi, vigyázz magadra. Anya itthonról
süti beállítások módosítása